“Cirqon signaleert en zet in gang wat nodig is”

Hun salarisverwerking lieten ze via een ander bedrijf lopen. Deze salarisverwerker ging in de loop van de tijd op een meer afstandelijke wijze communiceren. Iets wat niet past bij Gorter Administratie & Advies. Ze kwamen vervolgens bij ons uit! Waarom zij nog steeds met ons samenwerken? We hebben het ze zelf maar even gevraagd.

Verder kijken dan de loonstrook

Hoe Gorter Administratie & Advies bij ons uitkwam, bleek een ‘ouderwets’ telefoonboekgeval: “Wij vinden het belangrijk dat de lijnen kort zijn, dus we keken eigenlijk eerst wat er nou precies bij ons in de buurt zat aan bedrijven die ons zouden kunnen ondersteunen bij de verwerking van salarissen. De salarisverwerking gaat via Numbers, maar je voelt je bij Cirqon zeker geen nummer. We kwamen er al snel achter dat Cirqon niet alleen een salarisverwerker is. Ze kijken echt veel verder dan de loonstrook, er zit een veel bredere bedrijfsvoering achter. Aflopende arbeidscontracten, jubilea, verjaardagen en dergelijke worden met een e-mail extra onder de aandacht gebracht bij de werkgever. Of het nou een wet is die verandert of een subsidie waar een van onze klanten voor in aanmerking komt. Cirqon signaleert het en zet na overleg in gang wat nodig is.”

Oplossingsgerichtheid

Via het inlogportaal van Cirqon is er voor ons de controle: “Wij hoeven zelf niks meer aan te sturen, ideaal. We kunnen gewoon 24 uur per dag zien wat er is gebeurd en wat de status van iedere cliënt is. Het is een soort extra oog dat ons helpt en heel veel werk uit handen neemt. Als er vanuit een cliënt een aanvulling of wijziging komt aangaande de salarissen werkt Cirqon oplossingsgericht. Er wordt direct geschakeld en de nodige aanpassingen worden gedaan. Het belang van de cliënt staat daarbij centraal."

Korte lijntjes en één aanspreekpunt

Als voorbeeld wordt een situatie aangehaald waarbij nadere toelichting werd gevraagd over de salarisverwerking bij een van de cliënten: “Wij legden het bij Cirqon voor. Direct kwam, vanuit Cirqon, het voorstel om aan te schuiven bij het gesprek om ons waar nodig technisch bij te staan. Het zijn dit soort korte lijntjes die niet alleen de service zelf, maar ook de samenwerking prettig maken. Wij hebben trouwens ook één aanspreekpunt bij Cirqon wat het samenwerken nog efficiënter en beter maakt. En als er iemand ziek is? Wij merken er helemaal niks van. Het wordt meteen en met dezelfde snelheid opgepakt.”

Weet wat er speelt in de arbeidsmarkt.

Hoe de arbeidsmarkt er over twintig jaar uit ziet? Ook wij kunnen je dat antwoord niet geven. Wat we wel kunnen doen, is inspelen op nieuwe ontwikkelingen en trends in de arbeidsmarkt en jou daarvoor klaarstomen.